Preloader

Ładowanie...

Przejdź do treści
Wersja kontrastowa
  • a
  • a +
  • a ++

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Grafika

Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu gmin wchodzących w skład Mazurskiego Związku Międzygminnego –Gospodarka Odpadami jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Przewodniczący Zarządu na pisemny wniosek przedsiębiorcy. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.  

Przedsiębiorca ubiegający się o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości składa dokumenty:

  • Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej dokonanej na nr konta: 58 1240 5598 1111 0000 5022 8249

Druk wniosku

Wzór oświadczenia

Miejsce składania wniosków:
Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami
ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko

 

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Rejestr działalności regulowanej

 

 

Partnerzy

  • Banie Mazurskie
  • Budry
  • Giżycko
  • Miasto Giżycko
  • Kruklanki
  • Milki
  • Orzysz
  • Ryn
  • Srokowo
  • Węgorzewo
  • Wydminy

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Polityka prywatności