W związku z podjętą uchwałą nr III/14/2020 Zgromadzenia Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami z dnia 24 lipca 2020roku, w sprawie przejęcia obowiązków odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gmina Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, informujemy, iż od 01 stycznia 2021r. nieruchomości typu cmentarze i targowiska, zostały wyłączone z systemu gospodarowania odpadami komunalnymi prowadzonego przez Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami.
Po stronie właścicieli pozostaje zatem obowiązek zawarcia umowy cywilno-prawnej na odbiór odpadów komunalnych z podmiotem posiadającym wpis do Rejestru Działalności Regulowanej, tj. firmą, która ma pozwolenie na odbieranie odpadów komunalnych. Wykaz tych podmiotów znajduje się na stronie internetowej: www.mzmgo.mazury.pl w zakładce Gospodarka Odpadami → Biuletyn Informacyjny.
Jednocześnie informuję, że pojemniki dostarczone przez Związek na podstawie złożonych deklaracji zostaną zabrane.