Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej. W celu złożenia wniosku do Urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą konieczne jest posiadanie:
- bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
- bezpłatnego Profilu Zaufanego w ramach platformy ePUAP lub podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu
WAŻNE !!!
Logując się do platformy epuap zalecamy używanie przeglądarki internetowej zaktualizowanej do najwyższej wersji. Uprzejmie prosimy o sprawdzanie czy otrzymali Państwo UPP - Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na platformie ePUAP należy przejść do zakładki Alfabetyczna lista spraw i wyszukać rodzaj sprawy, będącej przedmiotem zainteresowania. Dokument przekazuje się on-line poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu.
Adres skrzynki podawczej: /mzmgo/skrytka
Formularze udostępnione przez Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami:
- Deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Pismo ogólne do Związku (w polu Ustaw/zmień adresata wpisujemy MAZURSKI ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY - GOSPODARKA ODPADAMI i klikamy "Zaadresuj")
W przypadku potrzeby złożenia uzasadnienia do deklaracji, w piśmie ogólnym do Mazurskiego Związku należy wybrać:
- W polu rodzaj pisma: Inne pismo
- W polu doprecyzuj rodzaj pisma: Uzasadnienie do deklaracji
- W polu tytuł pisma: Uzasadnienie do deklaracji
- W treści pisma należy zawrzeć formułę: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 81 § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012.749 j.t ze zm) oraz art. 6q ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012.391 j.t. ze zm.) wyjaśniam, że w dniu ...................................... złożyłam/łem deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z określonych poniżej przyczyn. Uzasadnienie do deklaracji:.................
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Mazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadami:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, ODT, XML, XLS, XLSX, ODS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, SVG, PDF,ZIP, RAR, TAR, GZ, 7Z.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Ponadto informujemy, że podane na Biuletynie kontaktowe adresy e-mail nie pełnią roli skrzynki podawczej. Do wnoszenia spraw i wniosków drogą elektroniczną służy specjalna usługa zamieszczona na platformie ePUAP zarządzana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.